torsdag 28 april 2011

En vecka kvar till Small Press Expo

Folk frågar mig: Stef, hur går det med din bok?

Jag svarar:
Jo tack, det går bra. Jag har skickat den till tryck och tryckeriet har tagit emot alla filer och tagit betalt och börjat trycka och de ska skicka det men jag har inte hört från dem ännu så det är väl inte postat ännu åh gud låt det postas snart och jävlar hoppas den kommer i tid till spx. Och aaah förlossningsångest. Snälla snälla kom i bra tid lilla bok och snälla var fin och må bra. Och hoppas du växer fint och att folk tycker om dig. Gny.

Hm, nåväl. En vecka kvar.
Jag har fixat kattvakt. Jag och min rumskamrat kommer att husera två tecknare från Göteborg. I helgen ska jag jobba med en tavla som jag ska ha med på Otecknads Vårutställning(avslutar hela festivalen, både jag och fellow snyggbordskamrat Yvette är med!) sen ska jag skära till mina bokmärken. Hm, mycket att fixa. Men det här blir nog ett riktigt riktigt bra SPX.

Vi har ett preliminärt schema klart. Ska bara se över att det stämmer, sen postas alla tider här. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar