tisdag 5 april 2011

Scannern går varm...

...och det jag scannar är 5:e kapitlet i min serie Ink.
Flera SPX på rad har man kunnat se mig krängandes de föregående kapitlen, oftast helt solokvist. Men nu - Snyggbordet! Jag älskar hela konceptet att dela bord med coola polare; precis som alla varelser i djurriket blir man så mycket kaxigare i grupp.



Men okej, tillbaks till Ink.
Nu i redigeringsstadiet ser jag alltid på mina alster med skoningslös blick. Var det verkligen nödvändigt med den där sekvensen? Ingen annan kommer att gilla det här slutet. Är det inte lika bra att göra om ALLT?? Ack och ve.
I bästa fall har jag så bråttom att jag bara struntar i de värsta invändningarna, men det är svårt.

Det blir f.ö. lite fler sidor den här gången, 28 istället för 20-24. Det känns bra att säga att mina fansin blir fetare och fetare, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar