onsdag 6 april 2011

Snack time på ateljén

Stef här! Jag sitter min ateljé i Stockholm. Tyvärr rasade det ner vatten genom ett rör i taket förrförra veckan. Detta satte ateljén i översvämning och vi kommer troligen vara tvugna att renovera rummet jag sitter i. Jävla skit! Aja, just nu går det bra att jobba sålänge jag lyckas överösta den jävla luft-tork-maskinen med musik.

Majoriteten av alla mina gamla klotterserier är godkända, och nu gäller det bara att rita några nya. Jag har som vanligt fler idéer änn jag kommer hinna med. Men skam den som ger sig!

Nu pausar jag lite för att blogga och käka lite. Energi är viktigt! Då orkar man rita mer!

Iår blir mitt första Small Press Expo då jag inte har med något av min vampyrserie Anima. Känns lite konstigt att inte hetsjobba på den just nu. Fast hela det här med att ha jobbat med den så många år gör att den alltid känns närvarande på något sätt. Som om den påverkat mitt liv och är där även när jag inte ritar på den. Jag vet inte. Underligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar